lunes, 24 de septiembre de 2007

Resultats de la enquesta d les rascaes


Estes dos xicones han sigut les victimes de la nostra enquesta, pero elles saben que es de broma..jeje. Bueno, a lo k anava, els resultats han dit que seu dixarien de tanta ferida, pero jo crec que seu dixaran de tantes palisses. K no!! k es broma!!! vale? vale.
Ahi van els resultats:

Una en cada genoll, i ya eu duen be.
9 (25%)

Una en el fron, en el genoll, en la panxa...
4 (11%)

Una en el colze, i perque han tingut sort
1 (2%)

Jo crec que no cauran
3 (8%)

en el primer partit seu dixen de tanta ferida
18 (51%)

3 comentarios:

mireia dijo...

yeee! vic t'as currat la enkestaa!!jaja xo q sapiau q encra no seu em dixat i ja em suprat el primr partit sense raskaes,,perden,xo sense raskaes jeje i les ftos..avreu pogut posar alguna mes recent q ixa s d mallorca..i la de reich es d la confirmacio jiji xo no passa res!weno mn vax avre si vaig algo d debrer,1bsto

Alex dijo...

tu k tens k fer deber!!!! va calla!!! yo crec k proximament et faras moltes rascaes sas, ya voras sino...jeje. per cert les fotos les millors k podien posar, si pot ser la proxima volta k siguen les de la comunio k ixes molen mes

mireia dijo...

si home, o del bateig ja q tem!!